Green Computers

  • CRM TravelSoftware turism

    Software de gestionare a cererilor de oferta, vanzarilor/comenzilor/rezervarilor, facturilor, platilor, relatiei cu clientii, turistii si furnizorii, conceput special pentru agentiile de turism

    mai multe detalii vezi produse
  • Credit GenieSoftware creditare

    Solutia care automatizeaza intregul proces de creditare si permite urmarirea activitatii prin intermediul rapoartelor

    mai multe detalii vezi produse
  • CRM / VoIPservicii callcenter

    Managementul clientilor, potentialilor clienti, gestionare informatii, produse, vanzari, sarcini, evenimente sau tichete

    mai multe detalii vezi produse
  • BMSCurenti slabi

    Sistemul de management al cladirii, solutia ideala pentru administrarea constructiilor moderne in parametrii optimi

    mai multe detalii vezi produse

CRM Travel

DESCRIERE

In domeniul foarte competitiv al turismului, folosirea unui software special conceput pentru agentiile de turism sporeste eficienta agentiei si o poate distinge de concurentii sai. Pentru o interactiune optima cu clientii, turistii si furnizorii, precum si un castig de timp considerabil in efectuarea sarcinilor, CRM Travel este solutia ideala.


FUNCTIONALITATI

CRM Travel a fost creat de Green Computers pentru a satisface cerintele agentiilor de turism revanzatoare. Acest software organizeaza informatiile si automatizeaza procedurile, permitand astfel:

  • gestionarea clientilor, turistilor si furnizorilor

  • gestionarea cererilor de oferte prin sarcini, tichete si evenimente

  • gestionarea procesului din vanzare prin comenzi si articole/rezervari

  • export documente: bon de comanda, contract, vouchere, confirmari, facturi, chitante, etc

  • gestionarea facturilor, platilor si incasarilor

  • generarea de rapoarte specifice si precise

CRM Travel simplifica actiunile uzuale:

  • Calendar – Sarcini – Tichete – Evenimente: fiecare utilizator isi poate urmari si gestiona activitatile si evenimentele. Sarcinile si tichetele care i se atribuie de catre alt utilizator (manager) sunt preluate automat.

  • Filtrarea informatiilor: utilizatorii pot crea filtre pentru orice entitate din sistem (client, furnizor, comanda, factura, incasare…), dupa criteriile relevante.

  • Informatii – Cautare: aplicatia CRM Travel incluzand un modul de cautare, se pot gasi informatii folosind cautarea avansata dupa atributele unei entitati. De asemenea, aplicatia contine un meniu rapid care difera in functie de operator (rol, drepturi), care usureaza activitatile de zi cu zi.

CRM Travel scurteaza semnificativ durata desfasurarii unor activitati punctuale:

  • Notificari in masa: CRM Travel permite trimiterea de e-mail sau SMS in masa unei liste de parteneri. E-mail-urile sau SMS-urile trimise urmaresc un template, definit de utilizator, care se poate personaliza automat cu datele personale ale destinatarului.

  • Chestionare si script-uri telefonice: CRM Travel permite configurarea de chestionare si gestionarea raspunsurilor oferite de clienti. De asemenea, se pot folosi script-uri telefonice in stil arborescent pentru abordarea clientilor, intrebarile urmatoare adaptandu-se raspunsurilor precedente.

  • Activitati programabile: se poate programa realizarea automata a unor activitati (timitere de notificari, sarcini, alerte…). De exemplu: trimiterea unui e-mail persoanelor de sex feminin in 8 Martie, trimiterea unui SMS clientilor de ziua lor, generarea automata de sarcini pentru clienti indeplinind anumite criterii, etc.

CRM Travel este integrat turoperatori si urmeaza sa fie integrat cu asiguratori si alti turoperatori:

  • Integrare cu turoperatori: la ora actuala, CRM Travel este integrat cu Kartago Tours. Aplicatia permite preluarea de rezervari din sistemul turoperatorilor integrati, astfel incat nu mai e necesara adaugarea manuala a unui articol de tip pachet in CRM Travel. Rezervarea se preia automat si se poate prelua automat si factura furnizor.

  • Integrare cu asiguratori (disponibila in curand): in interfata CRM Travel se vor putea adauga asigurari care ajung automat in sistemul asiguratorului fara a mai fi nevoie de o adaugare manuala. Polita (document .pdf) ajunge automat in interfata CRM Travel si poate fi downloadata de pe fisa comenzii/articolului.


BENEFICII

Folosirea aplicatiei CRM Travel, optimizata pentru agentiile de turism revanzatoare, reprezinta un castig de timp considerabil si, prin consecinta, o crestere a productivitatii:

  • Acumularea de informatii si accesul rapid la acestea permit fidelizarea clientilor actuali si marirea portofoliului de clienti, precum si cresterea ciclului de viata a clientilor (cumparari succesive de servicii turistice).

  • Automatizarea procedurilor si a raportarii scuteste agentii de o mare parte de prelucrare a datelor si le sporeste eficienta, permitandu-le sa se concentreze asupra clientilor si clientilor potentiali.

De asemenea, generarea de rapoarte specifice turismului permite urmarirea si analiza activitatii agentiei.

O data configurat pentru a satisface nevoile specifice ale agentiei, software-ul CRM Travel este usor de folosit, cu o interfata prietenoasa, si permite o colaborare mai usoara si fluida intre toti utilizatorii.


VARIANTE DE LICENTIERE

Aplicatia CRM Travel se poate instala in doua variante, in functie de preferintele clientului. Oricare ar fi varianta aleasa, clientii CRM Travel vor beneficia automat de actualizari periodice, de noi functionalitati si imbunatatiri aduse produsului pe parcurs, fara costuri suplimentare.

Cele doua variante de licentiere sunt urmatoarele:

  • Private Software: Modulele CRM Travel si baza de date se instaleaza in mediul oferit de client. Colaboratorii clientului pot avea acces la aplicatie la sediu sau prin internet, cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei.

  • Software as a Service: Modulele CRM Travel si baza de date sunt instalate in data center-ul Green Computers. Accesul la aplicatie se face prin internet cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei.


EXPERIENTA GREEN COMPUTERS IN DOMENIUL TURISMULUI

Green Computers a realizat aplicatii IT personalizate pentru agentii de turism de top din Romania, incepand cu 2007. Aceste experiente au condus la implementarea aplicatiei CRM Travel, o adevarata solutie business care sporeste competitivitatea agentiilor de turism.