Green Computers

  • CRM TravelSoftware turism

    Software de gestionare a cererilor de oferta, vanzarilor/comenzilor/rezervarilor, facturilor, platilor, relatiei cu clientii, turistii si furnizorii, conceput special pentru agentiile de turism

    mai multe detalii vezi produse
  • Credit GenieSoftware creditare

    Solutia care automatizeaza intregul proces de creditare si permite urmarirea activitatii prin intermediul rapoartelor

    mai multe detalii vezi produse
  • CRM / VoIPservicii callcenter

    Managementul clientilor, potentialilor clienti, gestionare informatii, produse, vanzari, sarcini, evenimente sau tichete

    mai multe detalii vezi produse
  • BMSCurenti slabi

    Sistemul de management al cladirii, solutia ideala pentru administrarea constructiilor moderne in parametrii optimi

    mai multe detalii vezi produse

Credit Genie

DESCRIERE

Dacă reprezentaţi o societate de creditare, cunoaşteţi importanţa utilizării unui software creat special. Credit Genie este unic, deoarece oferă nu doar o soluţie personalizată, ci soluţia completă. În plus, fluxurile procesului de creditare respectă legislaţia în domeniu, iar adaptarea la metodologiile de lucru existente în compania dumneavoastră se va realiza printr-o simplă configurare. Aplicaţia poate fi utilizată de toate departamentele companiei şi acoperă toate acţiunile necesare, de la identificarea clienţilor până la definirea de credite, documentarea, administrarea şi contabilitatea acestora.

Platforme:

  • Server de date: MS SQL 2000

  • Limbaj: C# (.NET Framework 1.1)

  • Sistemul de management al documentelor: soluţie construită pe platforma SharePoint Portal 2000, integrată cu aplicaţia de creditare şi MS Office

  • Raportare: Crystal Reports; facilităţi de export direct în MS Excel.

Modulele Credit Genie:

  • CLIENT SCREENING

    Este un client desktop care se adresează angajaţilor de front-office şi care include mecanismele de iniţializare a creditelor, documentarea acestora, evaluarea proprietăţilor şi suportul decizional. Funcţionalitatea de urmărire a surselor de finanţare este inclusă în acest modul la nivel de bază, dar este subiectul unui modul nou, aflat în curs de dezvoltare.
    Diviziuni:
    Informaţii telefonice: Acumularea informaţiilor de bază atunci când un potenţial client sună pentru prima dată: nume, telefon, creditul dorit, canalul de marketing prin care s-a recepţionat informaţia.
    Formular M1: acumulează informaţii mai complexe, pe baza unui chestionar completat de client – intenţia de credit, mai multe date personale, proprietăţi, solvabilitate.
    Cerere de credit: Culegerea datelor personale complete ale solicitantului şi definirea obiectului creditării; managementul cererilor în lucru.
    Dosare de credit: Documentarea creditelor şi suport decizional – creditele sunt iniţializate pe bază de şabloane configurabile. Facilităţile disponibile pentru acest segment sunt:
    - listă de documente necesare;
    - raport de evaluare;
    - sesiuni de analiză;
    - managementul tranşelor;
    - plan de rambursare;
    - formular de pre-aprobare;
    - ofertă de creditare;
    - formular de aprobare finală;
    - contracte;
    - formular de acordare.
    Dupã completarea fiecãrui pas, utilizatorul poate genera documente de tip Word care sunt automat trimise sistemului de management al documentelor.
    Raportare şi statistică:Rapoartele, cu un grad ridicat de complexitate, sunt generate individual, la cererea clienţilor. Aplicaţia conţine un set complet de rapoarte detaliate de portofoliu, de stare şi de activitate, precum şi sinteze şi analize.

  • UNIBANK

    Este un client desktop adresat back-office-ului şi contabilităţii şi care gestionează toate activităţile legate de acordarea şi urmărirea creditelor.
    Diviziuni:
    Acordarea de credite: Creditele sunt trecute în administrare, contate, plătite. Acordarea de credite devine o operaţiune facilă apelând la funcţionalităţile de definire şi de administrare a garanţiilor şi a angajamentelor de plată, precum şi a facilităţilor de evidenţiere şi de încasare de comisioane.
    Procesare şi servicii pe credite: Acces la proceduri specifice: rambursarea creditelor, mecanisme de gestiune a restanţelor, a penalităţilor, recalculare de planuri de rambursare, istoricul comportamentului financiar al clienţilor.
    Contabilitate: Facilităţi de contabilitate bancară; administrarea conturilor, balanţe şi rapoarte contabile:
    Şabloane de creditare: Back-office-ul întreţine şabloanele de creditare care sunt folosite ca bază în definirea creditelor, pentru un control unitar asupra acestora. Prin urmare, un operator va putea defini noile credite prin simpla selectare a unui buton.

  • SECURITATE

    În mod implicit, un utilizator de aplicaţie este lipsit de drepturi. Pentru accesarea aplicaţiei, utilizatorii pot primi drepturi de acces pe una sau mai multe sucursale şi pot fi împuterniciţi cu roluri precum: operator pentru clienţi, ofiţer de credit, administrator de credite, ofiţer de asignare, ofiţer back-office, manager back-office, contabil, operator de nomenclatoare ş.a.
    Un utilizator poate accesa, în mod standard, doar M1 / Cereri/ Dosare, diviziuni care îi sunt asignate explicit. În plus, utilizatorii privilegiaţi pot beneficia de drepturi de tipul „vizualizează tot” / „accesează tot”.
    Pentru asigurarea confidenţialităţii datelor, fiecare client poate fi investit cu un nivel de securitate. De asemenea, utilizatorii aplicaţiei vor avea acces până la un nivel de securitate alocat individual.