Green Computers

  • CRM TravelSoftware turism

    Software de gestionare a cererilor de oferta, vanzarilor/comenzilor/rezervarilor, facturilor, platilor, relatiei cu clientii, turistii si furnizorii, conceput special pentru agentiile de turism

    mai multe detalii vezi produse
  • Credit GenieSoftware creditare

    Solutia care automatizeaza intregul proces de creditare si permite urmarirea activitatii prin intermediul rapoartelor

    mai multe detalii vezi produse
  • CRM / VoIPservicii callcenter

    Managementul clientilor, potentialilor clienti, gestionare informatii, produse, vanzari, sarcini, evenimente sau tichete

    mai multe detalii vezi produse
  • BMSCurenti slabi

    Sistemul de management al cladirii, solutia ideala pentru administrarea constructiilor moderne in parametrii optimi

    mai multe detalii vezi produse

Genie Partener - CRM (Customer Relationship Management)

DESCRIERE - Pentru o descriere mai ampla accesati va rog site-ul dedicat produsului CRM Green CRM

Ca sa puteti interactiona optim cu clientii si partenerii dvs. de afaceri trebuie sa-i cunoasteti cat mai bine, iar Genie Partner este solutia de CRM (Customer Relationship Manager) care va poate ajuta.

Partenerul dvs. virtual este un proces, mediat de un set de informatii tehnologice, care vizeaza crearea schimbului de informatii pe doua directii cu clientii: atat spre ei, cat si dinspre ei. Le puteti afla necesitatile, dorintele si obiceiurile de consum, astfel incat sa va puteti modifica strategia de dezvoltare pentru a tine pasul cu piata. Astfel, CRM-ul ajuta companiile sa inteleaga, dar si sa anticipeze, nevoile clientilor actuali si ai celor potentiali.

Genie Partner realizeaza managementul clientilor, gestionarea evenimentelor si asistenta operatorilor si ajuta la gestionarea informatiilor de mai multe tipuri: clienti, vanzari, eficienta marketingului, receptivitatea la evolutia pietei.

Genie Partner este destinat selectarii si gestiunii clientilor pe termen lung. Procesul contribuie la dezvoltarea afacerii prin utilizarea tehnologiei si a resurselor umane, cu ajutorul carora se pot afla diverse informatii despre comportamentul clientilor si beneficiile pe care vi le pot aduce.

Aplicatia se adreseaza companiilor medii si mari si are o interfata prietenoasa, care se poate personaliza dupa nevoile partenerilor. De asemenea, utilizatorii au drepturi de administrare pe nivele de competenta.

Acest partener virtual va pune la dispozitie unelte pentru managementul clientilor si al potentialilor clienti, gestionarea informatiilor legate de companii, produse, vanzari, sarcini, evenimente ori tichete.

De asemenea, sistemul creeaza o serie de rapoarte personalizate cu ajutorul carora se pot urmari parametri precum eficienaa operatorilor sau feed-back-ul clientilor.

Procesul realizeaza:

  • Managementul clientilor

  • Gestionarea evenimentelor

  • Asistenta operatorilor

Aplicatia se instaleaza pe un server central (la sediul clientului) si poate fi accesata de utilizatori prin intermediul unui browser web, ceea ce permite o flexibilitate mare utilizatorilor care calatoresc. Pentru acces este suficient un computer (desktop sau laptop) conectat la internet.

Companiile care utilizeaza sisteme CRM pot obtine rezultate in scurt timp pentru:

  • Pastrarea si obtinerea mai multor clienti (in consecinta, o crestere globala).

  • Cresterea si maximizarea absoluta a ciclurilor de viata a clientilor. Clientii pot reveni si pentru alte produse.

  • Imbunatatirea serviciilor pentru clienti, prin personalizarea acestora.

Prin urmare, impreuna cu Genie Partner puteti defini strategii eficiente de marketing, vanzari si servicii.

CRM si VOIP

Impreuna cu pachetul Genie Voice - VOIP, CRM-ul nostru e capabil de:

  • Preluare apeluri telefonice

  • Initiere apeluri telefonice

  • Rapoarte - lista apeluri efectuate / primite

Pentru mai multe detalii accesati si pagina Genie Voice - VOIP