Green Computers

  • CRM TravelSoftware turism

    Software de gestionare a cererilor de oferta, vanzarilor/comenzilor/rezervarilor, facturilor, platilor, relatiei cu clientii, turistii si furnizorii, conceput special pentru agentiile de turism

    mai multe detalii vezi produse
  • Credit GenieSoftware creditare

    Solutia care automatizeaza intregul proces de creditare si permite urmarirea activitatii prin intermediul rapoartelor

    mai multe detalii vezi produse
  • CRM / VoIPservicii callcenter

    Managementul clientilor, potentialilor clienti, gestionare informatii, produse, vanzari, sarcini, evenimente sau tichete

    mai multe detalii vezi produse
  • BMSCurenti slabi

    Sistemul de management al cladirii, solutia ideala pentru administrarea constructiilor moderne in parametrii optimi

    mai multe detalii vezi produse

Genie Sales - SFA

DESCRIERE

Genie Sales este destinat companiilor pentru care vanzarile reprezinta o componenta importanta a activitatii si care doresc sa coordoneze cat mai eficient munca agentilor pe teren. Folosind terminale mobile de tip PDA si integrarea cu solutia de ERP (Enterprise Resource Planning) implementata in companie, Genie Sales permite automatizarea vanzarilor.

Solutia Green Computers este formata din doua module: o aplicatie pentru terminalele module si care se adreseaza agentilor de pe teren, respectiv una de back-office, pentru coordonatorii din centrala. Impreuna, cele doua module automatizeaza munca de vanzari, iar procedurile sunt etapizate.

Culegerea datelor de la potentialii clienti

In primul rand, un agent contacteaza un potential client pentru companie. Ii introduce datele pe terminalul PDA, apoi acestea sunt sincronizate si ajung pe serverul Genie Sales, de unde sunt exportate spre solutia ERP. Aici potentialul client este validat, iar apoi serverul il realoca unui reprezentant din teren, care poate sa cel care a cules datele preliminare sau altul, in functie de disponibilitatea lor.
Totodata, pentru a se putea acorda anumite tipuri de discounturi, potentialii clienti (precum si cei deja existenti) sunt impartiti in categorii.

Comenzi

Agentii sunt impartiti pe zone de activitate, iar informatiile de identificare a clientilor contin un camp dedicat agentului de care sunt vizitati. Pentru culegerea comenzilor, pe terminalele mobile se copiaza nomenclatorul de produse (grupate in game si categorii si cu descrierea fiecaruia), precum si stocurile, care se actualizeaza la fiecare sincronizare cu serverul.
Odata preluate, comenzile au ca termen de livrare implicit ziua urmatoare vizitei, dar agentul poate schimba aceasta data. De asemenea, el poate nota discounturi, conform politicii companiei – strategia si configurarea reducerilor se realizeaza de catre colegii de la back-office care au prevazute aceste drepturi din administrare. In ceea ce priveste termenele de plata, acestea sunt setate din back-office sau se pot importa din ERP, agentul avand doar dreptul de a le consulta, nu si de a le modifica.

Culegerea de comenzi poate fi restrictionata dupa urmatoarele principii:

  • - neplata: in functie de valoarea facturilor neachitate, un client poate fi blocat, restrictia ridicandu-se dupa achitarea unor sume care sa duca la trecerea pragului admis de datorii;

  • - cuantum minim: sistemul nu va accepta comenzi fie prea mici ca valoare, fie cu o cantitate prea mica dintr-un anume produs.

Incasari

Facturile in sold ale clientilor fiecarui agent sunt exportate din sistemul ERP catre serverul Genie Sales, astfel incat agentii inregistreaza pe terminale incasarile. Soldurile facturilor se sting dupa principiul FIFO (first in – first out), dar agentul poate specifica, la cerea clientului, numarul facturii sau al facturilor care trebuie soldate de o anumita plata. In ceea ce priveste incasarile propriu-zise, agentul poate alege modalitatea: numerar, ordin de plata, fila CEC etc.

Marketing

Agentii au posibilitatea de a efectua actiuni de marketing, cum ar fi predarea de promotionale si inregistrarea de chestionare. In primul caz, pe terminal este importat din centrala Genie Sales un nomenclator de materiale promotionale, iar agentul specifica materialele si cantitatile predate, cui si in ce data. In cel de-al doilea, chestionarele cu variante de raspuns sunt trimise catre server (unde, de altfel, se si configureaza anterior) pentru extragerea de rapoarte.

Merchandising

Agentii ale caror terminale sunt dotate cu camere foto pot fotografia prezentarea in raft a produselor companiei. Acestea sunt trimise, impreuna cu numele clientului si data realizarii, la centrala, care va analiza situatia produselor respectivul client.

Sincronizare

Pentru sincronizarea terminalelor mobile cu serverul central al Genie Sales sunt disponibile doua variante: prin conexiune GSM – GPRS, respectiv prin conectarea terminalului la un calculator si utilizarea unei conexiuni internet pe un canal VPN.
La sincronizare se poate opta pentru tipul de date transmise – la upload pot fi comenzi, terti, incasari etc., iar la download – nomenclatoare, terti, facturi neincasate s.a.

Rapoarte

Agentii au posibilitatea de a extrage rapoarte de activitate direct de pe terminalele mobile.