Green Computers

  • CRM TravelSoftware turism

    Software de gestionare a cererilor de oferta, vanzarilor/comenzilor/rezervarilor, facturilor, platilor, relatiei cu clientii, turistii si furnizorii, conceput special pentru agentiile de turism

    mai multe detalii vezi produse
  • Credit GenieSoftware creditare

    Solutia care automatizeaza intregul proces de creditare si permite urmarirea activitatii prin intermediul rapoartelor

    mai multe detalii vezi produse
  • CRM / VoIPservicii callcenter

    Managementul clientilor, potentialilor clienti, gestionare informatii, produse, vanzari, sarcini, evenimente sau tichete

    mai multe detalii vezi produse
  • BMSCurenti slabi

    Sistemul de management al cladirii, solutia ideala pentru administrarea constructiilor moderne in parametrii optimi

    mai multe detalii vezi produse

Travel Genie

DESCRIERE

Travel Genie este o solutie software completa si complexa pentru turism. Are ca target operatori de turism / tur operatori / agentii de turism cu activitate principala sejururi charter/pachete turistice.Functioneaza ca un expert, livrand solutii pentru un usor management al productiei, distributii on-line, vanzari on-line, CRM si toate celelalte fluxuri adiacente. A fost pusa in functiune pentru prima data in 2007 si de atunci este folosita cu succes de mai multi tur operatori.

Pentru o descriere mai detaliata accesati link-ul www.travelgenie.ro

Solutia Travel Genie este impartita in mai mult module in functie de responsabilitatile principale:

  • Modul administrare - folosit de managerii tur operatorului. Este o aplicatie desktop ale carei caracteristici principale sunt managementul contractelor de la furnizor, designul productiei/ofertelor/pachetelor si administrarea celorlalte module

  • Back Office - Modul folosit de angajatii tur operatorului (in centrul decizional si in punctele de lucru). Este un modul web ce are ca responsabilitati principale managementul rezervarilor si comenzilor, vanzarea produsului turistic si CRM

  • Dealer Office - Modul B2B (Busines to Busines), folosit de angajatii partenerilor revanzatori. Este o aplicatie web ce are ca responsabilitati principale crearea comenzilor/rezervarilor, gestionarea rezervarilor proprii si prezentarea intr-o maniera detaliata si clara a produsului tur operatorului

  • Web order - Modul B2C (Busines to Customer). Este un modul web folosit de clientii directi pentru crearea comenzilor/rezarvarilor on-line in timp real si pentru plata cu cardul (e-payment)

  • MerlinX Web Service - Serviciul web permite softului MerlinX sa preia ofertele/pachetul turistic/contentul tur operatorului in timp real si sa le prezinte agentiilor de turism revanzatoare.


FUNCTIONALITATI

Principalele functionalitati sunt:

  • Procesul de productie – Construirea de pachete turistice (sejururi)

  • Gestiunea comenzilor (telefon, on-line, fax, e-mail)

  • Managementul rezervarilor

  • Generator documente si DMS (Sistem de Management al Documentelor)

  • Managementul altor entitati legate de activitatea unui operator de turism: posta, parteneri, politici de comisionare, strategii de acumulare clienti, cataloage, oferte speciale, asigurari, discount-uri, angajati, securitate etc.

  • Raportare detaliata - rooming list, final list, rapoarte controlling, financiare, statistice etc

  • Posibilitatea integrarii cu orice ERP (Enterprice Resource Planing) sau sistem financiar

  • Integrare MerlinX - Pachetele turistice ajung automat in baza de date a aplicatiei MerlinX

  • Posibilitate de customizare sau integrare cu alte sisteme


BENEFICII

  • Functionalitatile oferite de modulul Dealer Office (B2B) – afisarea completa si detaliata a produsului in timp real, cautare avansata a ofertelor, rezervare on-line etc - aduce un avantaj in fata concurentei care nu detine un system B2B, ceea ce determina o cresterea semnificativa a vanzarilor.

  • Totodata o cresterea a vanzarilor este determinata de administrarea eficienta a oportunitatilor impreuna cu functionalitatile CRM. Nu este neglijat nici un potential client.

  • Relatia cu partenerii revanzatori si clientii directi este imbunatatia datorita functionalitatilor CRM integrate nativ in modulul Back Office si mulate pe activitatea de turism.

  • Calitatea serviciilor oferite creste deoarece sistemul reduce la minim posibilitatea unei greseli umane si scade timpul de reactie al angajatilor prin metode de notificare a evenimentelor importante (confirmari, preluare comenzi, posta, oportunitati, limite atinse pentru grad de ocupare etc.)

  • Travel Genie usureaza foarte mult munca utilizatorilor, cu atat mai mult daca e integrat cu un sistem de contabilitate.

  • Sistemul a fost gandit astfel incat sa eficientizeze cat mai mult activitatea de distributie si vanzari. Nu mai e necesar ca utilizatorii din front office sa sa se piarda in detalii tehnice din turism, sa faca calcule sau sa fie atenti la over booking. Managerul are posibilitatea sa configureze politicile de comisionare, formulele de calcul, capacitati si limite, etc. la nivelul intregului sistem astfel incat toate modulele axate pe vanzari sa functioneze la unison conform indicatiilor sale.